دهم تا سیزدهم فروردین 1396

خرید بک لینک

سلام یسنا و پرهام عزیزم، پنجشنبه 10 فروردین رو مرخصی گرفتم که بیشتر با هم باشیم . هرچند که به علت سردی هوا مجبور شدیم بیشتر روز رو خونه بمونیم ولی خوب بازم بهمون خوش گذشت. اینم عکس های این چند روز

کمک کردن دو تا فسقلی به من توی شستن تراس:

صبح جمعه قبل از بیدار شدن یسنا جونی:

12 فروردین:

نزدیک های ظهر رفتیم شورابیل ، البته می خواستیم بریم شهر بازی که اونجاهم بسته بود رفتیم باغ پرندگان اینقدر بهتون خوش گذشت و یه جا بند نمی شدین که توی باغ پرندگان نتونستم ازتون عکس بگیرم.

اینم یه کادو برای دختر و پسر گلم:

[ دوشنبه 14 فروردين 1396 ] [ 9:08 ] [ مامان ساناز ] [موضوع : ] [ ]

یسنا و پرهام شیرینی زندگی مامان و بابا...

ما را در سایت یسنا و پرهام شیرینی زندگی مامان و بابا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 173 تاريخ: دوشنبه 14 فروردين 1396 ساعت: 14:09

صفحه بندی