جمعه چهار فروردین 1396

خرید بک لینک

سلام یسنا جونم

خیلی وقته که می خوام از پوشک جدات کنم ولی نمی شه . هر وقت ازت خواستم که موقع دستشویی داشتن بهم بگی ولی متاسفانه همیشه بعداز تموم شدن کارت بهم گفتی.

امشب موقع خواب بهم گفتی که پی پی داری ببرت دستشویی، راستش باورم نمی شد، شب بهت قول دادم که چون دختر خوبی بودی فردا میبرمت بازار برات عروسک می خرم.

اینم شنبه ظهر بعد از برگشتن از سرکار و ناهار خوردن باهم دیگه رفتیم بازار خرید ، بهت خیلی خوش گذشت

عروسک تکی رو برای داداشی خریدیم که دعوا نشهمحبت

[ يکشنبه 6 فروردين 1396 ] [ 10:32 ] [ مامان ساناز ] [موضوع : ] [ ]

یسنا و پرهام شیرینی زندگی مامان و بابا...

ما را در سایت یسنا و پرهام شیرینی زندگی مامان و بابا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 141 تاريخ: دوشنبه 14 فروردين 1396 ساعت: 14:09

صفحه بندی