سلام یسنا جونم
خیلی وقته که می خوام از پوشک جدات کنم ولی نمی شه . هر وقت ازت خواستم که موقع دستشویی داشتن بهم بگی ولی متاسفانه همیشه بعداز تموم شدن کارت بهم گفتی.
امشب موقع خواب بهم گفتی که پی پی داری ببرت دستشویی، راستش باورم نمی شد، شب بهت قول دادم که چون دختر خوبی بودی فردا میبرمت بازار برات عروسک می خرم.
اینم شنبه ظهر بعد از برگشتن از سرکار و ناهار خوردن باهم دیگه رفتیم بازار خرید ، بهت خیلی خوش گذشت


عروسک تکی رو برای داداشی خریدیم که دعوا نشه

[ يکشنبه 6 فروردين 1396 ] [ 10:32 ] [ مامان ساناز ] [موضوع : ]
[
ما را در سایت یسنا و پرهام شیرینی زندگی مامان و بابا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 141